Itt az új Max Factor kampány, a Selfeye

06 May 2014, 12:47. Posted by

Read also in / Olvasd más nyelven: Angol

Az új kampányában a Max Factor újraértelmezi a selfie fogalmát. A hivatalos definíció szerint a selfie olyan egész vagy félalakos képet jelent, amit a fotós önmagáról készít. A jelenség annyira népszerűvé vált a közösségi oldalakon, hogy az Oxford szótárak online kiadása ezt a szót választotta a 2013-as év szavának. A klasszikus selfie-k kora azonban lejárt, ugyanis itt a legújabb őrület, a selfeye! A Max Factor kampánya arra buzdítja a nőket, hogy az arcuk egyik leghangsúlyosabb részéről, a szemükről töltsenek fel képeket a Facebookra vagy az Instagramra.



A kampányban a gyönyörű női tekintetnek így most még nagyobb jelentősége van, mint eddig bármikor.
Játékra invitállak titeket. Legyetek bátrak és mutassátok meg magatokat, elő a vonzó tekintetekkel! Ragadjatok okostelefont, készítsetek egy szemsminket kedvenc Max Factor spirálotok segítségével, majd posztoljátok az arról készült képet a #selfeye és #maxmodell hashtagekkel a Facebookra vagy az Instagramra! A Max Factor Hungary Facebook oldalán található Selfeye galériába ezután automatikusan bekerülnek a képeitek. Itt gyűjthetitek a szavazatokat az 50 darab ajándékcsomag egyikéért, vagy játszhattok a zsűri által kiosztott 3 exkluzív nyereményért.
Menjetek biztosra, próbáljátok ki az Excess Volume extrém hatású szempillaspirált, hogy még igézőbb tekintetetek legyen a fotókon!

“Azért szeretem, ami a lényege: a feketénél is feketébb! Bulikirálynőknek, telhetetleneknek, megalománoknak és azoknak, akik ragyogóan fekete pillákat szeretnének, én ezt ajánlom!” (Szűcs Adri, a Max Factor vezető sminkese)

This entry was posted in Hírek, Latest. Bookmark the permalink.
SCROLL TO TOP

Comments are closed.